Victoria's Secret

Victoria's Secret
Victoria's Secret – американський парфумерний бренд, основний напрямок якого – спідня білизна. Продаж парфумерної колекції розпочався у 1977 році. З цього моменту представлено понад 280 композицій.

Особливості парфумерного бренду Victoria's Secret

Неординарність звучання та доступність – головні переваги компанії.

Особливості американського парфумерного бренду:

  • З дизайнерським будинком «Victoria’s Secret» співпрацювали знамениті творчі майстри. Серед них Анні Бузантьян, Лукас Сьюзак, Адріана Медіна, Олександра Карлін та інші.
  • Зовнішній вигляд як один із ключових факторів. Дизайнери розробили стильні та відомі флакони для бренду. Флакони – яскраві, соковиті, стильні.
  • Асортименти. Продукція представлена у формі туалетної води, парфуму та місту. Брендові парфуми найстійкіші та насиченіші. Легкість звучання властива місту.
  • Стійкість – до 24 годин.

Який аромат парфуму Вікторія Сікрет вибрати для себе

Дотримуючись простих правил, можна зробити правильний вибір, не пошкодувати надалі:

  • Випробуйте всі аромати: свіжі, солодкі, гіркі, пряні, східні. Серед них визначте переможця, прислухаючись до власної думки.
  • Зверніться по допомогу до продавця-консультанта. Попросіть описати аромати, назвати їх характеристики, уважно принюхайтеся.
  • Експериментуйте. Старі аромати набридають. Пробуйте нові, перевтілюйтесь.
Брендова колекція представлена всім сезонам. Літні аромати – солодкі (не нудотні), освіжаючі, фруктові. Тримаються вони до 20-24 годин.
Аромати для холодної пори року – «гріючі». Основні нотки: яблуко, чорнослив, шавлія.

Для якого віку підходить

Колекція від Вікторії Сикрет підійде молоді (до 25 років), людям середнього (25-35), елегантного (старше 35) віку.
Жіночі композиції – спокусливі, спокусливі. Власниця виділяється з юрби, залишаючи за собою приємний шлейф. Чоловіки, що використовують брендовий парфум, випромінюють мужність, норовливий темперамент.