Escada

Escada

Будинок Escada вважають самим іменитим представником Німеччини в світі моди. Його історія почалася більше сорока років тому, в 1976 році, з моменту зустрічі відомої шведської моделі Маргарет і амбітного підприємця Вольфганга Лея. Після їхнього весілля Вольфганг цілком довірився інтуїції своєї дружини, яка мала уявлення про майстерність створення одягу і тонко відчувати всі течії і тенденції в моді. Так з'явився модний будинок Escada, названий, як кажуть багато, в честь скакуна, який переміг на скачках, свідками перемоги якого стали Маргарет і Вольфганг. Взявшись за роботу, Маргарет вирішила надати спортивному одязі елегантність, шарм і легкі риси аристократизму. У 1978 році відбувся показ першої колекції будинку, що отримала назву Escada & Sporty Elegance. Її назвали демократизацією haute couture. Поступово будинок Escada розширював своє виробництво і через кілька років всі захоплювалися колекціями його вечірніх суконь, аксесуарами, ювелірними прикрасами і біжутерією, виробами зі шкіри. Великою популярністю користувалися білизна і взуття Escada. І залучали товари модного бренду не тільки своєрідною, не використовувалося іншими будинками, забарвленням, стилістикою, а й якісними матеріалами, що зробило їх більш престижними. Одяг Escada нерідко віддавали перевагу кінозірки, музиканти, підприємці та знаменитості, а також представники королівських будинків. Творіння Escada представляли такі моделі, як Клаудія Шиффер, Наомі Кемпбелл, Сінді Кроуфорд, Лінда Євангеліста. Коли Вольфганга запитували про успіх і цінностях заснованої ним компанії, він відповідав просто: "Всього чотири слова: якість, елегантність, колір, крій". Дотримання цих принципів є запорукою успіху в світі моди.

Маргарет пішла з життя в 1992 році і креативним директором Escada став Брайан Ренні, що зайнявся омолодженням будинку. А в 2009 році компанію Escada придбав Лакшмі Міттал, відомий індійський мільярдер і меценат. Сьогодні товари Escada продаються в безлічі бутиків і універмагів в усьому світі.

Не пройшов будинок Escada і повз парфумерії. Перший його аромат був створений в 1990 році і носив назву будинку - Escada. У той час особливо популярними були квіткові акорди. У туалетній воді Escada оспівувалась краса білих квітів, над якими панував гіацинт. Цей аромат дуже подобався Маргарет, він нагадував їй про проведеному в Швеції дитинстві. У перші роки нинішнього століття одним з найбільш відомих ароматів для чоловіків був Casual Friday, створений для Escada знаменитим парфумером Домініком Ропьоном. А ще через кілька років всіх полонили аромати Magnetism і Magnetism for Men, про які в той час найчастіше писали в глянцевих журналах.

Вольфгангу Лею належить кілька революційних ідей, які сьогодні застосовуються практично повсюдно в світі моди. Він визначив, що для маркетингу Escada найголовніше - якість обслуговування. Нові колекції доставлялися в усі точки продажу не пізніше чотирьох тижнів з моменту першого показу на публіці. Інший приголомшливою ідеєю став випуск до кожної літньої колекції особливого сезонного аромату, який в повній мірі відповідав стилю і характеру створених речей.