Bvlgari

Bvlgari

Філософія розкоші: від прикрас до культових парфумів

Прагнення внести в життя вишукане чарівність краси завжди визначало успіх італійської компанії Bvlgari – родоначальником цієї традиції став ювелірних справ майстер Сотіріос Булгаріс. У середині вісімдесятих років ХІХ століття він відкрив перший бутік в Італії, який поклав початком легендарної історії сімейного підприємства. Через сто років його онуки продовжили справу засновника: за правління третього покоління сім'ї фірма починає розвиватися у фешн-індустрії, випустивши лінійку преміальних парфумів на початку дев'яностих.

Першим кроком у реалізації задуму стало відкриття у Швейцарії виробництва Bvlgari Parfums, у рамках цього проекту торгова марка залучила до співпраці таких відомих майстрів, як Аннік Менардо, Софія Гройсман та Олів'є Польж. Дебютним виданням Au The Vert компанія оголосила про запуск нової продукції, це сталося 1992 року.

Композиція, над якою працював парфумер Жан-Клод Еллена, втілила сучасну розкіш в інтерпретації старовинного ювелірного будинку. Багатошарове звучання майстерно збалансованих нот привернуло увагу всіх цінителів прекрасного, а відгуки б'юті-спільноти говорили на користь пропозиції марки. У майбутньому така концепція визначила фірмовий стиль ароматів.

Bvlgari: композицій-бестселери тематичних сайтів

  • Jasmin Noir.
  • Omnia Coral.
  • Extreme Pour Homme.
  • Le Gemme.
  • Aqva Pour Homme.
Аромати Булгарі покликані підкреслити високе становище та витончений смак власника. Подібно до розкішних аксесуарів, вони доповнюють образ виразними акцентами. Логічним продовженням такої концепції виступає художнє оформлення – дизайн флаконів більше нагадує витвір мистецтва та говорить про преміальний статус пропозиції.

Колекцію ароматів відрізняє дотриманням традицій, а також гармонійне поєднання класики та сучасних трендів. Елегантний характер видань виражається за допомогою витончених акордів білих кольорів, прянощів та цитрусових. Звання фірмового інгредієнта, що виділяє парфуми представленої марки серед багатьох інших, отримав жасминовий чай. Ця есенція зустрічається в жіночих та чоловічих лінійках бренду.

Парфуми ювелірних будинків здавна славилися вишуканим поєднанням нот, а також використанням цінних есенцій, ці риси знайшли яскраве втілення у лінійках компанії Bvlgari, які популярні у Києві та інших містах України. Купити парфуми за ціною з мінімальною надбавкою та доповнити свій образ гарним ароматом ви зможете дуже скоро – завдяки швидкій та безкоштовній доставці мультирегіонального інтернет-магазину МЕЙКАП ваше замовлення не змусить себе чекати.